Rower a odchudzanie

0
88
Rower a odchudzanie

Rower na odchudzanie – zastanawia się wiele osób walczących z otyłością. Czy jazda na rowerze to najlepszy sposób, aby się dobrze odchudzić? Jeśli tak, to jak trzeba jeździć, aby sprawnie pozbyć się bardzo wielu kilogramów i nadać tym samym swojej sylwetce ładniejszych oraz zdecydowanie szczuplejszych kształtów?

Po pierwsze warto zrezygnować ze stacjonarnego rowerku na rzecz tego prawdziwego, który poza tym, że pozwoli nam na zadbanie o aktywność fizyczną, to jeszcze pozwoli na czerpanie przyjemności na przykład z oglądania pięknych krajobrazów przyrody oraz z wdychania świeżego tlenu. Rower na prawdę na bardzo zbawienny wpływ na nasze zdrowie i wspaniałe, lepsze samopoczucie. Dodatkowo jeżdżąc często na rowerze, zapominamy choć na trochę o trawiących naszą głowę problemach życiowych i rodzinnych. Jeździjmy więc najlepiej codziennie, szczególnie, gdy słoneczna pogoda na dworze dopisuje.

Regularny wysiłek naszych nóg szybko wówczas da porządne, widoczne gołym okiem efekty. Bardzo ważne, jeśli będziemy zmieniać tempo naszej jazdy. A więc raz szybciej, a raz nieco wolniej, i to w określonym czasie. Oczywiście, zanim jednak wyruszymy na intensywną wyprawę rowerową, najpierw sporo potrenujmy, aby organizm się powoli przyzwyczaił.

Wiadomo, że trening czyni mistrza, a początki nigdy nie należą do łatwych. Ważne jest także nasze samozaparcie oraz silna wola. A jeszcze ważniejsza nasza własna cierpliwość! Pamiętajmy, że jadąc umiarkowanym tempem, w ciągu godziny spalimy około 300-400 kcal. Jeżeli natomiast przyśpieszymy, zaczniemy spalać oczywiście dwa razy więcej. Zwiększajmy zatem tempo o 5 km/h (i tak do 20 km/h). To sprawi, że pozbędziemy się 600 kcal.

Dobrze też, gdy danej jeździe na rowerze będzie dodatkowo towarzyszyła odpowiednia, zbilansowana dieta, taka dobrana indywidualnie z pomocą doświadczonego specjalisty, jakiegoś dobrego doradcy w tej kwestii. Wtedy o nasze schudnięcie znacznie łatwiej i nie trzeba będzie wpisywać już w internecie hasła: rower a odchudzanie. Wśród takiej diety należy przede wszystkim stosować takie, które są bardzo bogate w wolno przyswajalne cukry złożone, bo ich energia uwalnia się dopiero po pewnym, określonym czasie. Dobre więc będą tutaj wszelkie jogurty, ryż, fasola i liczne owoce oraz przede wszystkim mleko. Wybór jest więc spory! Należy jeszcze pamiętać, a to jest bardzo ważne, aby w trakcie takiego wysiłki, jakim jest jazda na rowerze, pić bardzo dużo płynów. Bo na przykład po godzinie bardzo intensywnej jazdy, możemy stracić aż od 1 do 1,5 litra wody z własnego organizmu!

PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here